ŻANETA KAJS
Opracuj swoją strategię sprzedażową w oparciu o 4 typy klientów.
Czy wiesz, że sukces sprzedawcy zależy od jego umiejętności dostosowania języka do odbiorcy i zwróceniu uwagi na te elementy, które są dla danego typu klienta najważniejsze?
Aby skutecznie oferować swój produkt lub usługę musisz znać Styl Myślenia swojego klienta i wiedzieć, w jaki sposób podejmuje decyzje zakupowe.
- Czy woli je podejmować sam czy potrzebuje Twojej pomocy?
- Czy ceni sobie opinię innych czy polega wyłącznie na sobie?
- Czy sam analizuje ofertę czy potrzebuje Twojej wiedzy eksperckiej?
- A może przychodząc do Ciebie ma w głowie gotową wizję, a Twoja sprzedaż zależy jedynie od tego czy właściwie tą wizję zrozumiesz?
To tylko nieliczne z pytań, na które odpowiedzi mogłyby sprawić, że zaczniesz sprzedawać dużo, dużo więcej. Na wszystkie z nich odpowiem Ci podczas szkolenia.
Zastanawiasz się czy szkolenie Poznaj Styl Myślenia Klienta i sprzedawaj więcej jest dla Ciebie?
Sprawdź czy te sytuacje Cię dotyczą:
Nie rozumiesz dlaczego klient nie kupuje chociaż wiesz, że ta oferta jest idealnie dopasowana do jego potrzeb?
Masz wrażenie, że mówisz językiem korzyści a na koniec rozmowy słyszysz „zastanowię się” ?
Wyobrażasz sobie, jak wspaniale byłoby nauczyć się rozmawiać z każdym typem klienta i rozumieć o co mu chodzi?
Twoje strategie sprzedaży nie przynoszą oczekiwanych zysków?
Prowadzisz regularnie social media ale nie przekłada się to efekty sprzedażowe?
Poznając metodologię FRIS będziesz mocniej wykorzystywać swój potencjał sprzedawcy, wiedząc w jaki sposób komunikują się różne Style Myślenia. Dotrzesz do każdego typu klienta i zbudujesz strategię sprzedażową swojej firmy skierowaną do wszystkich typów klientów., dzięki czemu przyśpieszysz wzrost sprzedaży i trafisz idealnie w potrzeby osoby, której zaoferujesz swój produkt lub usługę.
- autodiagnozę Twojego Stylu Myślenia w roli sprzedawcy,
- typologię klienta oraz sposoby rozpoznania stylu myślenia podczas rozmowy,
- przedstawienie technik dostosowania języka do odbiorcy,
- projekt modelu analizy potrzeb, prezentacji oferty oraz budowania języka korzyści z uwzględnieniem typu klienta,
- ćwiczenia i wskazówki jak wykorzystać metodologię FRIS® w sprzedaży
- wiedzę w obszarze, jaki rodzaj treści w social mediach trafia do danego typu klienta
- poznasz własny stylu myślenia w roli sprzedawcy
- zrozumiesz różnice pomiędzy klientami w wyjątkowo prosty sposób
- nauczysz się rozmawiać z każdym typem klienta
- dostosujesz ofertę swojego produktu lub usługi do jego sposobu przetwarzania informacji
- będziesz używać odpowiedniego języka korzyści w oparciu o typy klientów
- zaczniesz przeprowadzać analizę potrzeb oraz prezentację produktu lub usługi w sposób dostosowany do Stylu Myślenia klienta
- zwiększysz efektywność stosowanych strategii sprzedaży
- zaczniesz więcej zarabiać
- zminimalizujesz utracone szanse zakupu
- zwiększysz ilość zadowolonych klientów oraz podniesiesz standard ich obsługi
- zbudujesz siatkę rekomendacji dzięki zadowolonym klientom
- zrozumiesz w jaki sposób prowadzić social media aby były wartościowe dla każdego odbiorcy
Co mówią osoby, które już uczestniczyły w szkoleniu Poznaj Styl Myślenia Klienta i sprzedawaj więcej!
Nazywam się Żaneta Kajs. Jestem certyfikowanym coachem, trenerem biznesu oraz partnerem FRIS®.
Moje kilkunastoletnie doświadczeniew zarządzaniu w modelu korporacyjnym pozwoliło mi bardzo dokładnie poznać strategie pracy zespołów sprzedażowych. Jako Dyrektor Centrum Finansowego odniosłam wiele sukcesów, a doświadczenie w rozwoju kompetencji sprzedażowych osób, które zatrudniałam pozwoliło mi poznać problemy, z którymi boryka się osoba, pracująca z klientami.
Będąc Certyfikowanym Trenerem FRIS®, metodologii badającej Style Myślenia uczę jak rozpoznać typy klientów i wykorzystać w sprzedaży wiedzę na temat procesów decyzyjnych uzależnionych od osobowości .
Mój autorski program szkoleniowy to efekt realizacji setek projektów sprzedażowych oraz systematycznych analiz rynku. Zapraszam Cię do skorzystania z mojego doświadczenia.
Jeżeli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu w sprzedaży i relacji z klientem, to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością jak z własnej.
Henry FORD
Szkolenie: Poznaj Styl Myślenia Klienta i sprzedawaj więcej!
Najbliższy termin
14.04.2024 Warszawa
Szkolenie: Poznaj Styl Myślenia Klienta i sprzedawaj więcej!
Miejsce szkolenia
Warszawa
Formularz kontaktowy
Chcesz poznać ofertę przeprowadzenia szkolenia Poznaj Styl Myślenia Klienta w miejscu wskazanym przez Ciebie indywidualnie dla Twojego zespołu? Wypełnij formularz kontaktowy podając poniższe dane.
Skontaktuj się ze mną:
Informacje dodatkowe
Miejsce szkolenia: Warszawa
Czas trwania szkolenia: 7h
W cenie szkolenia otrzymujesz:
- jednodniowe szkolenie prowadzone przeze mnie – Żanetę Kajs
- zeszyt ćwiczeń, który pomoże Ci skorzystać z praktycznej części szkolenia
- kawa/herbata oraz przekąski podczas przerw
- autorskie materiały ze wskazówkami jak wykorzystać typologię klienta w rozmowie sprzedażowej
- certyfikat ukończenia szkolenia
powered by FRIS®
Masz pytania? Skontaktuj się:
+48 501 009 861
kontakt@zanetakajs.pl
Copyright 2021 Żaneta Kajs, project design SHABLON