ŻANETA KAJS

Poznaj Styl Myślenia Klienta i sprzedawaj więcej!

Opracuj swoją strategię sprzedażową w oparciu o 4 typy klientów.

Czy wiesz, że sukces sprzedawcy zależy od jego umiejętności dostosowania języka do odbiorcy i zwróceniu uwagi na te elementy, które są dla danego typu klienta najważniejsze?

Aby skutecznie oferować swój produkt lub usługę musisz znać Styl Myślenia swojego klienta i wiedzieć, w jaki sposób podejmuje decyzje zakupowe.

  • Czy woli je podejmować sam czy potrzebuje Twojej pomocy?
  • Czy ceni sobie opinię innych czy polega wyłącznie na sobie?
  • Czy sam analizuje ofertę czy potrzebuje Twojej wiedzy eksperckiej?
  • A może przychodząc do Ciebie ma w głowie gotową wizję, a Twoja sprzedaż zależy jedynie od tego czy właściwie tą wizję zrozumiesz?

To tylko nieliczne z pytań, na które odpowiedzi mogłyby sprawić, że zaczniesz sprzedawać dużo, dużo więcej. Na wszystkie z nich odpowiem Ci podczas szkolenia.

Zastanawiasz się czy szkolenie Poznaj Styl Myślenia Klienta i sprzedawaj więcej jest dla Ciebie?

Sprawdź czy te sytuacje Cię dotyczą:

Nie rozumiesz dlaczego klient nie kupuje chociaż wiesz, że ta oferta jest idealnie dopasowana do jego potrzeb?

Masz wrażenie, że mówisz językiem korzyści a na koniec rozmowy słyszysz „zastanowię się” ?

Wyobrażasz sobie, jak wspaniale byłoby nauczyć się rozmawiać z każdym typem klienta i rozumieć o co mu chodzi?

Twoje strategie sprzedaży nie przynoszą oczekiwanych zysków?

Prowadzisz regularnie social media ale nie przekłada się to efekty sprzedażowe?

Poznaj FRIS

Poznając metodologię FRIS będziesz mocniej wykorzystywać swój potencjał sprzedawcy, wiedząc w jaki sposób komunikują się różne Style Myślenia. Dotrzesz do każdego typu klienta i zbudujesz strategię sprzedażową swojej firmy skierowaną do wszystkich typów klientów., dzięki czemu przyśpieszysz wzrost sprzedaży i trafisz idealnie w potrzeby osoby, której zaoferujesz swój produkt lub usługę.

Co zawiera program szkolenia?
  • autodiagnozę Twojego Stylu Myślenia w roli sprzedawcy,
  • typologię klienta oraz sposoby rozpoznania stylu myślenia podczas rozmowy,
  • przedstawienie technik dostosowania języka do odbiorcy,
  • projekt modelu analizy potrzeb, prezentacji oferty oraz budowania języka korzyści z uwzględnieniem typu klienta,
  • ćwiczenia i wskazówki jak wykorzystać metodologię FRIS® w sprzedaży
  • wiedzę w obszarze, jaki rodzaj treści w social mediach trafia do danego typu klienta
Co zyskasz dołączając do szkolenia Poznaj Styl Myślenia Klienta i sprzedawaj więcej!
  • poznasz własny stylu myślenia w roli sprzedawcy
  • zrozumiesz różnice pomiędzy klientami w wyjątkowo prosty sposób
  • nauczysz się rozmawiać z każdym typem klienta
  • dostosujesz ofertę swojego produktu lub usługi do jego sposobu przetwarzania informacji
  • będziesz używać odpowiedniego języka korzyści w oparciu o typy klientów
  • zaczniesz przeprowadzać analizę potrzeb oraz prezentację produktu lub usługi w sposób dostosowany do Stylu Myślenia klienta
  • zwiększysz efektywność stosowanych strategii sprzedaży
  • zaczniesz więcej zarabiać
  • zminimalizujesz utracone szanse zakupu
  • zwiększysz ilość zadowolonych klientów oraz podniesiesz standard ich obsługi
  • zbudujesz siatkę rekomendacji dzięki zadowolonym klientom
  • zrozumiesz w jaki sposób prowadzić social media aby były wartościowe dla każdego odbiorcy

Co mówią osoby, które już uczestniczyły w szkoleniu Poznaj Styl Myślenia Klienta i sprzedawaj więcej!

Dużo łatwiej buduje się relacje znając Styl Myślenia i wiedząc jakie Nasz klient ma oczekiwania. Szkolenie pomogło również w mojej firmie w komunikacji zespołowej. Zdecydowanie łatwiej jest nam zrozumieć się nawzajem kiedy wiemy czym druga osoba się kieruje. Uważam, że jest to podstawowe szkolenie w każdej z firm.

Angelika Wędołowska Właścicielka AGD MAXIMEDIA 

Szkolenie Poznaj Styl Myślenia Klienta pozwala zrozumieć w jaki sposób klient podejmuje decyzje. Aby nawiązać satysfakcjonującą współpracę z klientem, należy go najpierw dobrze poznać oraz mieć świadomość w jaki sposób funkcjonuje. W mojej pracy relacja z klientem jest kluczowa w trosce o budowanie relacji, więzi i porozumienia niezbędnego do współtworzenia wspólnie pięknych i funkcjonalnych wnętrz.

Iza Bucka Projektant wnętrz i mebli 

Bardzo polecam szkolenie Żanety. Pełen profesjonalizm, zrozumienie uczestnikow szkolenia i cudowna atmosfera. Idealne szkolenie dla osób, które pracują z ludzmi. Zrozumiałam jak ważne jest dostosowanie się do stylu rozmówcy. To mi bardzo pomaga w pracy w mlm. Zainwestuj w swój rozwój, a efekty przyjdą bardzo szybko .

Karolina Kamińska Ambasdorka marki MIHI 

Bardzo polecam szkolenie Żanety. Pełen profesjonalizm, zrozumienie uczestników szkolenia i cudowna atmosfera. Idealne szkolenie dla osób, które pracują z ludzmi. Zrozumiałam jak ważne jest dostosowanie się do stylu rozmówcy. To mi bardzo pomaga w pracy w mlm. Zainwestuj w swój rozwój, a efekty przyjdą bardzo szybko

Monika Bartnik Wirtualna Asystentka 

Uważam, że zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym znajomość swoich mocnych i słabych stron to podstawa. Wiedza ta wzmocniona dodatkowo wiedzą o stylach myślenia i działania innych to bardzo przydatne narzędzie przekładające się na wysokodochodowe życie prywatne (lepsza jakość relacji i zrozumienie innych) jak i zawodowe (skuteczniejsza sprzedaż produktów i usług). Szkolenie Żanety Kajs było idealną odpowiedzią na moje potrzeby z tego zakresu. Jednocześnie zauważyłam, że wiedzę tę można wykorzystać nie tylko offline, ale również w online i tworzyć jeszcze skuteczniejsze treści do mediów społecznościowych co jest dla mnie nie do przecenienia z uwagi na profil działalności jaką zajmuję się zawodowo.

Marta Ossolińska Ekspert w komunikacji na instagramie 

Kim jestem?

Nazywam się Żaneta Kajs. Jestem certyfikowanym coachem, trenerem biznesu oraz partnerem FRIS®.

Moje kilkunastoletnie doświadczeniew zarządzaniu w modelu korporacyjnym pozwoliło mi bardzo dokładnie poznać strategie pracy zespołów sprzedażowych. Jako Dyrektor Centrum Finansowego odniosłam wiele sukcesów, a doświadczenie w rozwoju kompetencji sprzedażowych osób, które zatrudniałam pozwoliło mi poznać problemy, z którymi boryka się osoba, pracująca z klientami.

Będąc Certyfikowanym Trenerem FRIS®, metodologii badającej Style Myślenia uczę jak rozpoznać typy klientów i wykorzystać w sprzedaży wiedzę na temat procesów decyzyjnych uzależnionych od osobowości .

Mój autorski program szkoleniowy to efekt realizacji setek projektów sprzedażowych oraz systematycznych analiz rynku. Zapraszam Cię do skorzystania z mojego doświadczenia.

Jeżeli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu w sprzedaży i relacji z klientem, to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością jak z własnej.

Henry FORD

Szkolenie: Poznaj Styl Myślenia Klienta i sprzedawaj więcej!

Najbliższy termin

14.04.2024 Warszawa

Cena: 690,00 zł
Zapisz się

Szkolenie: Poznaj Styl Myślenia Klienta i sprzedawaj więcej!

Miejsce szkolenia

Warszawa

 
Powiadom o dostępności

Formularz kontaktowy

Chcesz poznać ofertę przeprowadzenia szkolenia Poznaj Styl Myślenia Klienta w miejscu wskazanym przez Ciebie indywidualnie dla Twojego zespołu? Wypełnij formularz kontaktowy podając poniższe dane.

checkbox

Masz pytania dotyczące szkolenia?

Skontaktuj się ze mną:

Informacje dodatkowe

Miejsce szkolenia: Warszawa
Czas trwania szkolenia: 7h

W cenie szkolenia otrzymujesz:

  • jednodniowe szkolenie prowadzone przeze mnie – Żanetę Kajs
  • zeszyt ćwiczeń, który pomoże Ci skorzystać z praktycznej części szkolenia
  • kawa/herbata oraz przekąski podczas przerw
  • autorskie materiały ze wskazówkami jak wykorzystać typologię klienta w rozmowie sprzedażowej
  • certyfikat ukończenia szkolenia

Copyright 2021 Żaneta Kajs, project design SHABLON