ŻANETA KAJS

Poznaj Styl Myślenia Klienta i sprzedawaj więcej!

Opracuj swoją strategię sprzedażową w oparciu o 4 typy klientów.

Co otrzymasz decydując się na udział w masterclass:

  • 4  spotkania na żywo na platformie zoom trwające 120 min.
  • nagranie online każdego spotkania dostępne przez 30 dni
  • dostęp do zamkniętej grupy na FB
  • zeszyt ćwiczeń
  • indywidualną informację zwrotną każdego wykonanego zadania
  • autorskie materiały ze wskazówkami jak wykorzystać typologię klienta w rozmowie sprzedażowej

Czy wiesz, że sukces sprzedawcy zależy od jego umiejętności dostosowania języka do odbiorcy i zwróceniu uwagi na te elementy, które są dla danego typu klienta najważniejsze?

Aby skutecznie oferować swój produkt lub usługę musisz znać Styl Myślenia swojego klienta i wiedzieć, w jaki sposób podejmuje decyzje zakupowe.

  • Czy woli je podejmować sam czy potrzebuje Twojej pomocy?
  • Czy ceni sobie opinię innych czy polega wyłącznie na sobie?
  • Czy sam analizuje ofertę czy potrzebuje Twojej wiedzy eksperckiej?
  • A może przychodząc do Ciebie ma w głowie gotową wizję, a Twoja sprzedaż zależy jedynie od tego czy właściwie tą wizję zrozumiesz?

To tylko nieliczne z pytań, na które odpowiedzi mogłyby sprawić, że zaczniesz sprzedawać dużo, dużo więcej. Na wszystkie z nich odpowiem Ci podczas szkolenia.

Zastanawiasz się czy szkolenie Poznaj Styl Myślenia Klienta i sprzedawaj więcej jest dla Ciebie?

Sprawdź czy te sytuacje Cię dotyczą:

Brakuje Ci pomysłów na treści w social mediach i zastanawiasz się skąd inni czerpią inspirację na haki przyciągające uwagę.

Wydaje Ci się, że mówisz językiem korzyści a na koniec rozmowy słyszysz „zastanowię się”, „nie jestem przekonany, czy to jest oferta dla mnie” lub w ogóle klient nie odpisuje.

Nie rozumiesz dlaczego klient nie kupuje chociaż wiesz, że Twoja oferta jest wartościowa.

Twoje strategie sprzedaży nie przynoszą oczekiwanych zysków.

Prowadzisz regularnie social media ale nie przekłada się to efekty sprzedażowe i czujesz demotywację. 

Poznaj FRIS

Poznając metodologię FRIS będziesz mocniej wykorzystywać swój potencjał sprzedawcy, wiedząc w jaki sposób komunikują się różne Style Myślenia. Dotrzesz do każdego typu klienta i zbudujesz strategię sprzedażową swojej firmy skierowaną do wszystkich typów klientów., dzięki czemu przyśpieszysz wzrost sprzedaży i trafisz idealnie w potrzeby osoby, której zaoferujesz swój produkt lub usługę.

Co zawiera program szkolenia?
  • autodiagnozę Twojego Stylu Myślenia w roli sprzedawcy,
  • typologię klienta oraz sposoby rozpoznania stylu myślenia podczas rozmowy,
  • przedstawienie technik dostosowania języka do odbiorcy,
  • projekt modelu analizy potrzeb, prezentacji oferty oraz budowania języka korzyści z uwzględnieniem typu klienta,
  • ćwiczenia i wskazówki jak wykorzystać metodologię FRIS® w sprzedaży
  • wiedzę w obszarze, jaki rodzaj treści w social mediach trafia do danego typu klienta
Co zyskasz dołączając do szkolenia Poznaj Styl Myślenia Klienta i sprzedawaj więcej!
  • poznasz własny stylu myślenia w roli sprzedawcy
  • zrozumiesz różnice pomiędzy klientami w wyjątkowo prosty sposób
  • nauczysz się budować ciekawe nagłówki przyciągające uwagę każdego typu klienta
  • będziesz używać odpowiedniego języka korzyści w oparciu o typy klientów
  • zaczniesz przeprowadzać analizę potrzeb oraz prezentację produktu lub usługi w sposób dostosowany do Stylu Myślenia klienta
  • zwiększysz efektywność stosowanych strategii sprzedaży
  • zaczniesz więcej zarabiać
  • zminimalizujesz utracone szanse zakupu
  • zwiększysz ilość zadowolonych klientów oraz podniesiesz standard ich obsługi
  • zbudujesz siatkę rekomendacji dzięki zadowolonym klientom
  • zrozumiesz w jaki sposób prowadzić social media aby były wartościowe dla każdego odbiorcy

Co mówią osoby, które już uczestniczyły w szkoleniu Poznaj Styl Myślenia Klienta i sprzedawaj więcej!

Dużo łatwiej buduje się relacje znając Styl Myślenia i wiedząc jakie Nasz klient ma oczekiwania. Szkolenie pomogło również w mojej firmie w komunikacji zespołowej. Zdecydowanie łatwiej jest nam zrozumieć się nawzajem kiedy wiemy czym druga osoba się kieruje. Uważam, że jest to podstawowe szkolenie w każdej z firm.

Angelika Wędołowska Właścicielka AGD MAXIMEDIA 

Szkolenie Poznaj Styl Myślenia Klienta pozwala zrozumieć w jaki sposób klient podejmuje decyzje. Aby nawiązać satysfakcjonującą współpracę z klientem, należy go najpierw dobrze poznać oraz mieć świadomość w jaki sposób funkcjonuje. W mojej pracy relacja z klientem jest kluczowa w trosce o budowanie relacji, więzi i porozumienia niezbędnego do współtworzenia wspólnie pięknych i funkcjonalnych wnętrz.

Iza Bucka Projektant wnętrz i mebli 

Bardzo polecam szkolenie Żanety. Pełen profesjonalizm, zrozumienie uczestnikow szkolenia i cudowna atmosfera. Idealne szkolenie dla osób, które pracują z ludzmi. Zrozumiałam jak ważne jest dostosowanie się do stylu rozmówcy. To mi bardzo pomaga w pracy w mlm. Zainwestuj w swój rozwój, a efekty przyjdą bardzo szybko .

Karolina Kamińska Ambasdorka marki MIHI 

Bardzo polecam szkolenie Żanety. Pełen profesjonalizm, zrozumienie uczestników szkolenia i cudowna atmosfera. Idealne szkolenie dla osób, które pracują z ludzmi. Zrozumiałam jak ważne jest dostosowanie się do stylu rozmówcy. To mi bardzo pomaga w pracy w mlm. Zainwestuj w swój rozwój, a efekty przyjdą bardzo szybko

Monika Bartnik Wirtualna Asystentka 

Uważam, że zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym znajomość swoich mocnych i słabych stron to podstawa. Wiedza ta wzmocniona dodatkowo wiedzą o stylach myślenia i działania innych to bardzo przydatne narzędzie przekładające się na wysokodochodowe życie prywatne (lepsza jakość relacji i zrozumienie innych) jak i zawodowe (skuteczniejsza sprzedaż produktów i usług). Szkolenie Żanety Kajs było idealną odpowiedzią na moje potrzeby z tego zakresu. Jednocześnie zauważyłam, że wiedzę tę można wykorzystać nie tylko offline, ale również w online i tworzyć jeszcze skuteczniejsze treści do mediów społecznościowych co jest dla mnie nie do przecenienia z uwagi na profil działalności jaką zajmuję się zawodowo.

Marta Ossolińska Ekspert w komunikacji na instagramie 

Kim jestem?

Nazywam się Żaneta Kajs. Jestem certyfikowanym coachem, trenerem biznesu oraz partnerem FRIS®.

Moje kilkunastoletnie doświadczeniew zarządzaniu w modelu korporacyjnym pozwoliło mi bardzo dokładnie poznać strategie pracy zespołów sprzedażowych. Jako Dyrektor Centrum Finansowego odniosłam wiele sukcesów, a doświadczenie w rozwoju kompetencji sprzedażowych osób, które zatrudniałam pozwoliło mi poznać problemy, z którymi boryka się osoba, pracująca z klientami.

Będąc Certyfikowanym Trenerem FRIS®, metodologii badającej Style Myślenia uczę jak rozpoznać typy klientów i wykorzystać w sprzedaży wiedzę na temat procesów decyzyjnych uzależnionych od osobowości .

Mój autorski program szkoleniowy to efekt realizacji setek projektów sprzedażowych oraz systematycznych analiz rynku. Zapraszam Cię do skorzystania z mojego doświadczenia.

Jeżeli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu w sprzedaży i relacji z klientem, to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością jak z własnej.

Henry FORD

Masz pytania dotyczące masterclass?

Skontaktuj się ze mną:

Informacje dodatkowe

Spotkania odbywają się co tydzień w godzinach 18.00-20.00. Jeśli nie będziesz mogła/mógł  w nich uczestniczyć na żywo udostępnię Ci nagrania. Między spotkaniami otrzymasz zadania do wykonania oraz moją informację zwrotną.

 03.04
 10.04
 17.04
 24.04

Otrzymujesz dostęp do zamkniętej grupy na FB, w której pracujemy razem nad Twoją ofertą.

Copyright 2021 Żaneta Kajs, project design SHABLON