ŻANETA KAJS
Opracuj swoją strategię sprzedażową w oparciu o 4 typy klientów.
Co otrzymasz decydując się na udział w masterclass:
- 4 spotkania na żywo na platformie zoom trwające 120 min.
- nagranie online każdego spotkania dostępne przez 30 dni
- dostęp do zamkniętej grupy na FB
- zeszyt ćwiczeń
- indywidualną informację zwrotną każdego wykonanego zadania
- autorskie materiały ze wskazówkami jak wykorzystać typologię klienta w rozmowie sprzedażowej
Czy wiesz, że sukces sprzedawcy zależy od jego umiejętności dostosowania języka do odbiorcy i zwróceniu uwagi na te elementy, które są dla danego typu klienta najważniejsze?
Aby skutecznie oferować swój produkt lub usługę musisz znać Styl Myślenia swojego klienta i wiedzieć, w jaki sposób podejmuje decyzje zakupowe.
- Czy woli je podejmować sam czy potrzebuje Twojej pomocy?
- Czy ceni sobie opinię innych czy polega wyłącznie na sobie?
- Czy sam analizuje ofertę czy potrzebuje Twojej wiedzy eksperckiej?
- A może przychodząc do Ciebie ma w głowie gotową wizję, a Twoja sprzedaż zależy jedynie od tego czy właściwie tą wizję zrozumiesz?
To tylko nieliczne z pytań, na które odpowiedzi mogłyby sprawić, że zaczniesz sprzedawać dużo, dużo więcej. Na wszystkie z nich odpowiem Ci podczas szkolenia.
Zastanawiasz się czy szkolenie Poznaj Styl Myślenia Klienta i sprzedawaj więcej jest dla Ciebie?
Sprawdź czy te sytuacje Cię dotyczą:
Brakuje Ci pomysłów na treści w social mediach i zastanawiasz się skąd inni czerpią inspirację na haki przyciągające uwagę.
Wydaje Ci się, że mówisz językiem korzyści a na koniec rozmowy słyszysz „zastanowię się”, „nie jestem przekonany, czy to jest oferta dla mnie” lub w ogóle klient nie odpisuje.
Nie rozumiesz dlaczego klient nie kupuje chociaż wiesz, że Twoja oferta jest wartościowa.
Twoje strategie sprzedaży nie przynoszą oczekiwanych zysków.
Prowadzisz regularnie social media ale nie przekłada się to efekty sprzedażowe i czujesz demotywację.
Poznając metodologię FRIS będziesz mocniej wykorzystywać swój potencjał sprzedawcy, wiedząc w jaki sposób komunikują się różne Style Myślenia. Dotrzesz do każdego typu klienta i zbudujesz strategię sprzedażową swojej firmy skierowaną do wszystkich typów klientów., dzięki czemu przyśpieszysz wzrost sprzedaży i trafisz idealnie w potrzeby osoby, której zaoferujesz swój produkt lub usługę.
- autodiagnozę Twojego Stylu Myślenia w roli sprzedawcy,
- typologię klienta oraz sposoby rozpoznania stylu myślenia podczas rozmowy,
- przedstawienie technik dostosowania języka do odbiorcy,
- projekt modelu analizy potrzeb, prezentacji oferty oraz budowania języka korzyści z uwzględnieniem typu klienta,
- ćwiczenia i wskazówki jak wykorzystać metodologię FRIS® w sprzedaży
- wiedzę w obszarze, jaki rodzaj treści w social mediach trafia do danego typu klienta
- poznasz własny stylu myślenia w roli sprzedawcy
- zrozumiesz różnice pomiędzy klientami w wyjątkowo prosty sposób
- nauczysz się budować ciekawe nagłówki przyciągające uwagę każdego typu klienta
- będziesz używać odpowiedniego języka korzyści w oparciu o typy klientów
- zaczniesz przeprowadzać analizę potrzeb oraz prezentację produktu lub usługi w sposób dostosowany do Stylu Myślenia klienta
- zwiększysz efektywność stosowanych strategii sprzedaży
- zaczniesz więcej zarabiać
- zminimalizujesz utracone szanse zakupu
- zwiększysz ilość zadowolonych klientów oraz podniesiesz standard ich obsługi
- zbudujesz siatkę rekomendacji dzięki zadowolonym klientom
- zrozumiesz w jaki sposób prowadzić social media aby były wartościowe dla każdego odbiorcy
Co mówią osoby, które już uczestniczyły w szkoleniu Poznaj Styl Myślenia Klienta i sprzedawaj więcej!
Nazywam się Żaneta Kajs. Jestem certyfikowanym coachem, trenerem biznesu oraz partnerem FRIS®.
Moje kilkunastoletnie doświadczeniew zarządzaniu w modelu korporacyjnym pozwoliło mi bardzo dokładnie poznać strategie pracy zespołów sprzedażowych. Jako Dyrektor Centrum Finansowego odniosłam wiele sukcesów, a doświadczenie w rozwoju kompetencji sprzedażowych osób, które zatrudniałam pozwoliło mi poznać problemy, z którymi boryka się osoba, pracująca z klientami.
Będąc Certyfikowanym Trenerem FRIS®, metodologii badającej Style Myślenia uczę jak rozpoznać typy klientów i wykorzystać w sprzedaży wiedzę na temat procesów decyzyjnych uzależnionych od osobowości .
Mój autorski program szkoleniowy to efekt realizacji setek projektów sprzedażowych oraz systematycznych analiz rynku. Zapraszam Cię do skorzystania z mojego doświadczenia.
Jeżeli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu w sprzedaży i relacji z klientem, to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością jak z własnej.
Henry FORD
Masz pytania dotyczące masterclass?
Skontaktuj się ze mną:
Informacje dodatkowe
Spotkania odbywają się co tydzień w godzinach 18.00-20.00. Jeśli nie będziesz mogła/mógł w nich uczestniczyć na żywo udostępnię Ci nagrania. Między spotkaniami otrzymasz zadania do wykonania oraz moją informację zwrotną.
17.09
24.09
01.10
08.10
Otrzymujesz dostęp do zamkniętej grupy na FB, w której pracujemy razem nad Twoją ofertą.
powered by FRIS®
Masz pytania? Skontaktuj się:
+48 501 009 861
kontakt@zanetakajs.pl
Copyright 2021 Żaneta Kajs, project design SHABLON